Laborator 1
  Obiective:
 Insusirea modului de lucru cu mediul de dezvoltare Microsoft Visual Studio 2010.
 Dezvoltarea aplicatiilor la nivel de consola in Visual C++.
 Recapitulare C++.
  Tema pentru acasa :
1. Sa se implementeze clasa Matrice.
2. Sa se implementeze clasa Stiva.
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 2
  Obiective:
Recapitulare C++.
Dezvoltarea aplicatiilor la nivel de consola in Visual C++ .
  Tema pentru acasa :
1. Implementati clasa Salariat, derivata din Persoana.
2. Scrieti cate 4 functii operator pentru clasele Student si Salariat .
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 3
  Obiective:
Insusirea modului de lucru cu mediul de dezvoltare Microsoft Visual Studio 2010.
Dezvoltarea aplicatiilor la nivel de consola in Visual C#.
Tipuri de date. Conversii.
Prelucrarea vectorilor.
Lucrul cu argumentele liniei de comanda.
  Tema pentru acasa :
1. Scrieti o aplicatie C# pentru implementarea TDA Stiva (implementare cu vectori).
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 4
  Obiective:
Tablouri in scara.
Insusirea modului de lucru cu clase in Visual C#.
Clase si membri statici.
Functii cu numar variabil de parametri.
Modificatori de parametri (ref, out).
  Tema pentru acasa :
1.Scrieti o aplicatie Visual Studio 2010 pentru gestiunea unei agende telefonice. In acest scop, veti defini o clasa denumita AgendaTelefonica care va permite realizarea urmatoarelor operatii:
  - initializarea agendei;
  - adaugarea unui nou contact;
  -modificarea/stergerea contactelor existente;
 - cautarea unui contact etc.
2.Scrieti o aplicatie Visual C# care va citi argumentele liniei de comanda si apoi va stoca toate cuvintle intr-un tablou in scara, dupa cum urmeaza:
 - in prima componenta, cuvintele care incep cu litera "a" sau "A";
 - in cea de-a doua componenta, cuvintele care incep cu litera "b" sau "B"
 - etc
Afisati tabloul obtinut.
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 5
  Obiective:
Insusirea modului de lucru cu clase in Visual C#.
Proprietati. Accesorii get si set. Indexatori.
Supraincarcarea operatorilor.
  Tema pentru acasa :
1.Implementati clasa C# pentru TDA Lista. Operatiile de baza vor fi realizate prin intermediul functiilor operator.
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 6
  Obiective:
Dezvoltarea aplicatiilor Windows in Visual C#.
  Tema pentru acasa :
1. Scrieti o aplicatie Visual C# de tipul Windows Application. Urmariti efectul schimbarii valorilor proprietatilor FormBorderStyle, MaximizeBox, MinimizeBox si WindowState asociate forme.
2. Sa se implementeze in C# o aplicatie de tip mini-calculator. Interfata grafica va fi compusa din urmatoarele elemente.
  a. doua campuri de editare (txtOperand1 si txtOperand2) in care utilizatorul va introduce numere reale;
  b. patru butoane de comanda, corespunzatoare celor 4 operatii de baza cu numere reale (+,-,*,/);
  c. un camp text readonly (txtRezultat) in care va fi afisat rezultatul operatiilor.
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 7
  Obiective:
Structuri in limbajul Visual C#.
Utilizarea clasei Random.
Dezvoltarea aplicatiilor Windows in Visual C#;
GDI (Graphical Device Interface).
  Tema pentru acasa :
1. Scrieti o aplicatie Visual C# de tipul Windows Application. Pe forma generata implicit veti adauga cateva butoane optiune corespunzatoare culorilor: Rosu, Galben, Albastru, Alb, Negru. Selectarea unui buton optiune va avea ca efect schimbarea corespunzatoare a culorii de background a formei generate implicit.
2. Scrieti o aplicatie Visual C# de tipul Windows Application. Pe forma generata implicit veti adauga doua casete text (txtOperand1 si txtOperand2), un control care va permite afisarea rezultatelor, un buton de comanda btnCalculeaza si cateva casete de validare corespunzatoare operatiilor: +,-,*,/. La un click de mouse efectuat pe butonul de comanda btnCalculeaza se vor prelua cele doua valori introduse in casetele text, vor fi efectuate operatiile selectate, iar rezultatele operatiilor vor fi afisate in controlul de afisare, fiecare operatie la rand nou.
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 8
  Obiective:
Insusirea modului de lucru cu clase in Visual C#.
Mostenirea in limbajul Visual C#. Polimorfism.
  Tema pentru acasa :
1.Definiti o interfata denumita IStudent.
2.Definiti clasele InginerZi si Masterand care vor implementa interfata IStudent si vor mosteni clasa Persoana.>
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :
Laborator 9 (a fost 1 decembrie)
Laborator 10
  Obiective:
Colectii in limbajul Visual C#.
Tipuri nullable.
  Tema pentru acasa :
1.Utilizati clasa Queue pentru implementarea unei cozi de numere intregi.
2.Utilizati clasa Stack pentru implementarea unei stive de numere intregi.
Rezolvarea temei se afla in fisierul .rar de mai jos :